ciuchy

Nie znam się na modzie, nie śledzę trendów itd. Chociaż nie powiem że miło by było być Kasią Tusk i zastanawiać się nad "strojem dnia."
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad swoim stylem lubię ciuchy jak każda kobieta. Z racji moich ostatnich zajęć służbowych potrzebuje nieco zmienić swoją garderobę...  Niestety nie we wszystkim jest mi dobrze. Bycie 'patyczakiem' niestety ma więcej minusów niż plusów. Ciężko mi jest założyć coś w czym nie będe wygladać dziecinnie. Dziś mnie olśniło i mam listę rzeczy którą chciałabym obecnie mieć.
znalazłam nowy fajny sklep z ubraniami oczywiście online, podoba mi się że to polska firma, choć ceny mogłyby być niższe. Szukałam przede wszystkim szerokich spodni z wysokim stanem,  minimalistycznych bluzek i sukienek z długim rękawem.





Wybrałam te spodnie choć dużo wskazuje na to że będą luźne... Do tego dorzuciłam kurtkę


I teraz czekam na kuriera... :) Chociaż być może jaśniejsze kolory byłyby bardziej w trendach, ale jednak stawiam na praktyczność znając moje możliwości brudzenia się :) 
Brakuje mi do tego dużej kopertówki i rękawiczek:)

a znalazłam to tu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz