Pomysł na życie tanio sprzedam :-)

Dopadam do kompa i pisze do przyjaciółki: "eeeeeej mam nowy pomysł na życie"  i wybuchłam śmiechem bo uświadomiłam sobie który to już raz jej to piszę :)

Zaczęłyśmy się śmiać, że mamy w archiwum komunikatora listę tych pomysłów i można nimi handlować może komuś się przydadzą :)


A tak na serio to zaczął się wrzesień, mój ulubiony miesiąc w roku. Już od kilku miesięcy zastanawiałam się nad tym do czego ja mam teraz zmierzać. Wiele osób chce osiągnąć niezależność finansową lub pasywne dochody - to teraz bardzo popularny cel w moim internetowym świecie. Ale dobra jeśli się ma już te niezależność to co się z nią robi ;)   Wymyśliłam bardziej przyziemny cel! Chcę uzbierać na remont domu i to nie byle jaki tylko taki jak z moich snów. Niby wydaje się to takie nic, ale sprecyzowanie że właśnie to jest moim celem było dla mnie ważne. I właśnie 1 września z rana sobie to uświadomiłam! Wrzesień powinien być początkiem roku nie tylko dla uczniów, bo dla minie jest zawsze początkiem.

2 komentarze:

  1. hehe z pomysłami nażycie mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś myślałam żeby je gdzieś udostępnić, żeby ktoś sobie wziął i skorzystał, żeby się nie marnowały w mojej głowie

      Usuń