Disney, ty dziadu!

Od dwóch dni katuję Ally McBeal, co kończy się chodzeniem spać o skandalicznych godzinach. Dziś z głośników mego lapka poleciał tekst, którym nie mogę się nie podzielić:

"We're screwed up because of Disney"

Natychmiast przypomniałam sobie, jaka to byłam zafascynowana Małą Syrenką, która czesała się widelcem i która była gotowa oddać wszystko, żeby móc być bliżej tzw. Księcia. Hmm. Oh fuck.

Mała syrenka odkrywa swoją stopę, jako i ja kiedyś odkryłam swoją (w lustrze - wtajemniczeni znają historię, a jak nie, to niech się przypomną)

Nie byłabym sobą, gdybym nie obgadała disnejowskiej teorii - no i się okazało, że tak jak ja jestem skrzywiona przez walniętą i rudą półbabępółrybę, tak Kasia skrzywiona jest przez miks piotrusiowopanowej Wendy, Która Ci Wszystko Wybaczy oraz Dzwoneczka, która zakochana nieszczęśliwie jest ona. Psychologia dla mas, wiemy, wiemy... Ale i tak zrobiłyśmy testy on-line...

I tak:

Your result for The Which Disney Character Are You Test...

Jasmine

You scored 64 Kindness, 35 Morality, and 30 Wisdom!


The lovely princess Jasmine is who you identify with. You have a high sense of kindness which allows you to befriend most anyone, even a large tiger. Your morals are average which allows you to accept others who are different than you, or may be considered social outcasts. This acceptance mixed with kindness attracts people to you and allows you to empathize and listen well. A fiery romantic like Lumiere would be best for you.

Hmmm. Oh fuck ^2. Disney zrobił nas w bambuko.

Dobranoc, Ally czeka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz